تور کیش و اطلاعات و اخبار جزیره زیبای کیش

کیش تور

برای اجاره ماشین در کیش چه کاری لازم دارم؟

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۵۲ ب.ظ

برای اجاره ماشین در کیش چه کاری لازم دارم؟

پیش نیاز اجاره در ایالات متحده از سازمان اجاره به دفتر اجاره متفاوت است. برخی از سازمان ها تعداد بیشتری از پیش نیازهای اجاره را نسبت به سایرین دارند. به عنوان مثال ، سازمان های Littler ممکن است درآمد کمتری از اجاره بها بدهند. آنها ممکن است برای تضمین وسایل نقلیه اجاره ای خود در هنگام خارج شدن از مالکیت خود ، از صاحبان اجاره نامه بیشتری بخواهند. سازمانهای اجاره ای بزرگتر ممکن است در مناطق خاص و مناطق خطرناک بیشتر ، جایی که تعداد بیشتری از موارد اشتباه و سرقت وجود دارد ، به کمتر نیاز دارند. خریداران برای تصمیم گیری در مورد ضروریات خود باید ترتیبات سازمان را بررسی کنند.

مبانی اجاره وسیله نقلیه

وقتی همه این کارها انجام شد ، مشتریان برای اجاره وسیله نقلیه باید مجوز قانونی راننده ، کارت شارژ قابل توجه و محافظت از وسیله نقلیه را داشته باشند. از طرف سازمان اجاره به طور مداوم محافظت از وسایل نقلیه مورد نیاز نمی باشد ، اما در بسیاری از ایالت ها از نظر قانونی ضروری است و از نظر انرژی تجویز می شود. برخی از دفاتر اجاره وسیله نقلیه به جای Mastercards اقساط پول یا کارت شارژ را تأیید می کنند. این سازمان ها در بیشتر موارد برای پوشاندن هرگونه احتمال و غایتی ، نیاز به فروشگاه 200 دلار یا بالاتر دارند. در صورت عدم بازگشت وسیله نقلیه ، مغازه تخفیف می یابد.

به همین ترتیب ، بیشتر سازمان های اجاره ای شرط سن پایه برای اجاره وسایل نقلیه را دارند. در بسیاری از کشورها ، سن پایه ضروری 25 سال است. در هر حال ، در ایالات خاص ، سن پایه 21 سال است. ضرورت سن به سازمان اجاره و ایالت محل اجاره متکی است.

نیازهای اجاره پول

برخی از سازمان ها اقساط پول را برای اجاره نامه تأیید می کنند و برخی دیگر این کار را نمی کنند. سازمان هایی که به مشتریان خود مبلغی را اجاره می دهند ممکن است برای اجاره وسیله نقلیه بیش از موارد ضروری نیاز داشته باشند. برای اجاره وسیله نقلیه با پول یا کارت شارژ ، ممکن است سازمان ها برای اجاره دادن از ترمینال هوا نیاز به دستور کار پرواز داشته باشند. در صورتی که وسیله نقلیه کرایه ای در این نزدیکی باشد ، سازمان نیز ممکن است برای تأیید مکان فعلی ، نیاز به قبض خدمات در حال انجام یا صورتحساب دیگری داشته باشد. برای تصمیم گیری در مورد خطر مشتری ، برخی از سازمانها ممکن است به یک اعتبار اعتباری نیاز داشته باشند.

یک فروشگاه به طور معمول برای پول یا هزینه پرداخت به مشتری مورد نیاز است. در صورت وقوع اشتباه و یا سرقت از طرف سازمان های اجاره ای نیز به طور جدی حمایت از خرید را برای پوشاندن وسیله نقلیه تجویز می کنند. به همین ترتیب ، محافظت از خرید در پیشخوان نیز روز به روز مبلغی را که هنگام تعمیر وسیله نقلیه در حال تعمیر است ، جمع می کند. ممکن است حفاظت فردی از این هزینه مراقبت کند.

تأیید سازمان از اشخاص اجاره ای در معرض خطر که ممکن است به وسیله نقلیه آسیب برساند محافظت می کند. سازمانها باید از خرید و فروش خود اطمینان حاصل کنند که هزینه‌های لازم را برای خریدارانی که به استانداردها رعایت کنند کم باشد و از خطر احتمالی برای تأمین امنیت وسیله نقلیه در حالی که در مالکیت آنها است ، خودداری کنند.

درایورهای کمکی

کاوشگرانی که در مسیری طولانی به مسافرت می روند ممکن است در مورد راننده کمکی برای کاهش سرعت فکر کنند. این فرد نیز باید اثبات تمایز قانونی را نشان دهد. فقط یک فرد در این گردهمایی معمولاً مسئول حفاظت ، کارت شارژ و چک اعتبار است. هزینه اضافی به طور مرتب برای راننده اختیاری ارزیابی می شود. خریدارانی که دارای اعتبار تست هستند یا سن آنها کمتر است ، ممکن است از راننده اصلی برای کمک به اجاره وسیله نقلیه محافظت کنند. درایور ضروری برای راننده اختیاری ضبط شده ، یک "تأییدکننده" را پر می کند.

محدودیت ها

اجاره نامه ها با کوپن باید آنها را در طی مراحل رزرو یا پیشخوان اجاره ارائه دهند. از تکنیک مورد علاقه سازمان تصمیم بگیرید. پیوسته پیشرفت را چاپ کنید یا کد را برای تأیید در ساعت اجاره در دسترس قرار دهید. این تضمین می کند که تخفیف اعمال می شود و از مبلغ اجاره مطلق کسر می شود. اگر خریداران مرتب باشند تا از اجاره نامه و محدودیت های استفاده شده در ساعت رزرو مطلع شوند ، ممکن است از سوء سوء استفاده و اختلال دور شود.

Express Rental Express (CRX) محدودیت هایی را در اختیار مشتریانی قرار می دهد که از سایت خود برای دیدن سازمان های کرایه ای رایگان استفاده می کنند. کوپنها ممکن است در پیشخوان چاپ و معرفی شوند یا کد ممکن است برای گرفتن اعتبار در یک رزرو آنلاین وارد شود.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۵۲ ب.ظ
  • kishtour kish

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی