تور کیش و اطلاعات و اخبار جزیره زیبای کیش

کیش تور

اجاره خودرو در کیش

دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۵۲ ق.ظ

مستندات

کوپن / eVoucher شما به محض بدست آوردن اقساط کامل و تأیید وسیله نقلیه سازمان ثبت نام وسیله نقلیه ، مرتباً در دسترس شما خواهد بود. اگر مشکلی نیست ، توجه داشته باشید که وسایل نقلیه خاص "تقاضا" ممکن است زمان بیشتری را برای تأیید بگذارد و اگر چنین است ، ما را به شما می خواهیم. در صورت عدم دستیابی به وسیله نقلیه به دلیل عدم وجود اسناد و مدارک کمبود یا عدم توانایی در دادن یک مستر کارت معتبر ، این امر به عنوان "بدون نمایش" رفتار می شود ، این بدان معناست که شما برای تخفیف نقدی که پرداخت می کنید صلاحیت آن را ندارید. اگر مشکل زیادی برای شما تضمین نمی کند که با کوپن / eVoucher خود ، مجوز کامل رانندگی ملی و سایر شناسنامه خود مسافرت می کنید - در صورتی که خیلی مشکل نباشد ، بخش "آنچه شما باید از آن استفاده کنید" را یک بار چک کنید. وسیله نقلیه تأیید می شود تا بررسی کند که آیا برخی مستندات دیگر مورد نیاز است یا خیر.

گواهینامه رانندگی

هر راننده باید 1 سال مجوز رانندگی کامل و قانونی خود را داشته باشد (2 سال در مناطق خاص ؛ این در طی مراحل رزرو تأیید می شود). مجوزهای پایان یافته یا موقت شناخته نمی شوند.

هنگام رزرو وسیله نقلیه ، مرکز تماس ما باید در مورد هرگونه پشتیبانی / تمرکز بر مجوز رانندگی مطلع شود. ما از همه اختیارات خودداری می کنیم که طبق این شرایط و شرایط سازمان های تهیه کننده وسیله نقلیه که با آنها کار می کنیم ، تنظیم این فرض را رد کنند.

از ژوئن هشتم سال 2015 ، هر راننده ای که مجوز رانندگی داده شده توسط DVLA (سازمان مجوز رانندگی و وسایل نقلیه) در انگلستان ، اسکاتلند یا ولز است باید نزدیک به 21 روز قبل از شروع اجاره خود ، از View Driving License دیدن کند: برای پیشرفت در مورد این ، اگر مشکلی نیست اینجا را کلیک کنید هر راننده ای که دارای مجوز رانندگی فتوکارد سبک دیگری باشد ، باید به همین ترتیب کار را با شریک کاغذ در پیشخوان وسایل نقلیه ایجاد کند.

در هنگام گرفتن وسیله نقلیه ، هر راننده باید مجوز خود را ارائه دهد. آنها باید به طور مشابه مجوز رانندگی خود را در تمام مدت اجاره ، برای بررسی دقیق توسط متخصصان اطراف ، با آنها حفظ کنند.

اگر سازمان قرارداد وسیله نقلیه به دلیل وجود تکیه گاه های غیرقابل کشف ، وسیله نقلیه ای را تأمین نکند - یا به این دلیل که نمی توانید مجوز رانندگی ، شریک زندگی خود یا داده های لازم در مورد پشتیبانی را بدهید ، هیچ تخفیفی نخواهد داشت.

اگر توجه نکنید که هنگام رانندگی به خارج از کشور ممکن است به یک مجوز رانندگی بین المللی احتیاج داشته باشید. این وظیفه راننده است که بررسی کند آیا به یک مجوز رانندگی بین المللی احتیاج دارد یا خیر. مجوز رانندگی بین المللی ضرورت مجوز رانندگی معمولی را جابجا نمی کند: در حال حاضر مجوز کامل رانندگی با نام اصلی راننده لازم است تا وسیله نقلیه را اجاره کنید ، و هر راننده ای که به مجوز رانندگی بین المللی احتیاج دارد ، باید دو بایگانی را حفظ کند. با آنها به طور مداوم در صورت عدم نیاز به مجوز رانندگی بین المللی ، امکان جمع آوری اجاره خود را بدون کمک هزینه و مجوز رانندگی خود نخواهید داشت.

کلیه رانندگان باید شرایط و وضعیت های سازمان ثبت نام وسیله نقلیه را که وسیله نقلیه خود را قبل از گرفتن می دهد ، بکشند زیرا سازمان ها و مناطق خاص ممکن است نیازهای اضافی داشته باشند.

اطلاعات قابل توجه در مورد نرخ ارز

به دلیل واریانس نرخ تجارت ، اگر در نظر ندارید مبلغی که برای ویزا وارد می شوید ممکن است با مقداری که ما هنگام رضایت به پرداخت یک کالا یا اداره می پردازیم ، متفاوت باشد. تمایز (با فرض هر کدام) به تغییرات نرخ تجارت در مدت زمانی بین دقیقه ای که کتاب می کنید و دقیقه ای که هزینه آن در پرونده مالی شما منعکس می شود ، متکی خواهد بود. به همین ترتیب ، اگر ما هرگونه وجهی را به سابقه شما تخفیف دهیم ، مبلغ مشخص را در ابتدا شارژ می کنیم - و مسئولیتی در قبال واریانس های نرخ بازده که منجر به دریافت تخفیف بزرگتر یا کمتری نسبت به پیش بینی شما نمی شود ، می شود.

ظرفیت خودرو و کلاس خودرو اجاره خودرو در کیش

کلیه وسایل نقلیه برای شدیدترین تعداد مسافر تضمین شده است. ما نمی توانیم تعهد خودرو را برای همه مسافران و وسایل نقلیه غیرقابل قبول بدانیم. به عنوان یک راهنما ، ایده آل خواهد بود اگر شما برای محدوده تخمین زده شده از کلاس های مختلف وسیله نقلیه به سایت Rentalcars.com استناد کنید. اگر سازمان ثبت نام وسایل نقلیه با توجه به اینکه اندازه جمع آوری بسیار زیاد است ، نمی توانیم وظیفه خود را تأیید کنیم.

ما نمی توانیم از ساخت و یا مدل خاصی از وسیله نقلیه اطمینان حاصل کنیم. وسیله نقلیه موجود در کوپن / eVoucher شما فقط جهت جهت دارد و سازمان ثبت نام وسیله نقلیه ممکن است وسایل نقلیه متناوب را ارائه دهد که در نظر گرفته می شود مقایسه ای یا غالب باشد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۵۲ ق.ظ
  • kishtour kish

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی