تور کیش و اطلاعات و اخبار جزیره زیبای کیش

کیش تور

اجاره ماشین های عجیب

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۳۵ ب.ظ

اجاره ماشین های عجیب

 

اجاره اتومبیل برای تلاشهای جنبش شما دائماً یک روش ناامیدکننده است. به طور انحصاری بخشی از اتهامات آنها در چاپ خوب پوشیده نیست ، اما هر دفتر وسیله نقلیه اجاره ای با تنظیم قوانین خود همراه است. به شرط اینکه از یک سازمان وسایل نقلیه اجاره مشابه استفاده کنید ، در این مرحله ممکن است در صدر شرایط و ضوابط آنها باشید. در هر صورت ، برای افرادی که هر چند وقت یک بار کمتر سفر می کنند ، اصول فردی هر سازمان را به یاد می آورید ، آگاهی از آنها دشوار است.

بخشی از این مقررات معمولی است: وسیله نقلیه اجاره را در شرایط منحصر به فرد خود ، سیگار کشیدن برگردانید ، و اطمینان حاصل کنید که اجاره شما با حفاظت محافظت می شود. در هر صورت ، برخی دیگر به اصول غیر عادی پیوسته اند که اکثر اجاره دهنده ها حتی تصوری از آن ندارند (به همین دلیل است که برای چاپ خوب آن ضروری است). در اینجا 10 راهنمایی عجیب و غریب راهنمایی رانندگی وجود دارد که شما هرگز نمی دانید وجود داشته باشد.

مرتبط: 10 راز مسافرتی با کشتی سفر نمی کردند

10

برای اجاره ماشین کیش شما باید 25 سال سن داشته باشید

این استاندارد تا حدودی افسانه بوده است. همانطور که ممکن است ، واقعیتی در پس آن وجود دارد. در حالی که برخی از دفاتر اجاره وسایل نقلیه اجزای پیش نیاز سن ندارند ، عملاً هر یک از آنها محدودیت سنی دارند. رهنمودهای عمومی قابل اعتماد این است که افراد جوانتر از 25 سال به هزینه های اضافی وابسته هستند. این امر به ویژه برای افراد زیر 21 سال معتبر است. این اتهامات برای تأمین امنیت سازمان های اجاره ای در برابر رانندگان بی پروا ، که مایل به ادامه آسیب به وسایل نقلیه خود هستند ، تنظیم شده است.

9

صندلی کودک و EXTRA هزینه های GPS

هر چیز دیگری که برای یک وسیله نقلیه اجاره دهنده ممکن است به وسیله نقلیه نیاز داشته باشد ، هزینه اضافی نیز دارد. در واقع ، حتی موارد ضروری ، به عنوان مثال ، صندلی های وسیله نقلیه به دلیل آوردن خود ، در معرض خطر پرداخت "هزینه کمربند ایمنی" هستند. افرادی که در اجاره خود به وسایل GPS احتیاج دارند بیشتر از حد به هزینه های بالاتر شروع می شود. یک روش ساده برای دوری از این اتهامات این است که فقط خود را بیاورید. هزینه صندلی اجاره وسیله نقلیه یا GPS در بعضی مواقع می تواند بالاتر از آنچه برای این کارها در فروشگاه محله می پردازید ، باشد.

8

در اینجا هزینه های تخفیف هواپیمایی وجود دارد

دفاتر اجاره ترمینال هوا بدون توجه به اینکه آیا آنها از یک سازمان مشابه هستند ، مشهورتر از فروشندگان خارجی هزینه بیشتری دارند. همچنین ، به شرطی که تصمیم بگیرید اجاره خود را از یک کسب و کار در این نزدیکی دریافت کنید ، با این وجود تصمیم می گیرید که وسیله نقلیه خود را در منطقه خواهر خود در ترمینال هوا رها کنید ، هزینه ای برای شما به همراه خواهد داشت. اندیوور به طور خاص متوجه شده است ، "در صورتی که وسیله نقلیه اجاره خود را در ترمینال هوا رها کنید اما در ابتدا وسیله نقلیه خود را در ترمینال هوا نگرفتید ، ممکن است هزینه سقوط اضافی هزینه شود."

7

مشتریان برای رانندگی کمتر هزینه اضافی را پرداخت می کنند

شما هرگز نمی توانید تصور کنید که گذاشتن مایل کمتر به وسیله اجاره اجاره یک مجازات است ، اما این وضعیت برای اکثر سازمان های اجاره ای واقعاً است. هزینه گذاری می گوید ، "در صورت مسافرت کمتر از 75 مایل ، 15/99 دلار برنامه ریزی شده (16/99 دلار به احتمال غیرقانونی اجاره وسیله نقلیه در کالیفرنیا). هزینه دولت EZFuel اعمال می شود."

مرتبط: 10 رانندگان تاکسی فرودگاه اسرار نمی خواهند شما بدانید

برنامه EZFuel آنها برای افرادی تنظیم شده است که ممکن است قبل از بازگشت آن ، از مخزن وسیله نقلیه استفاده نکنند ، اما این نرخ به طور قابل توجهی بالاتر از مخزن معمولی بنزین است. این تصمیم در زیر 75 مایل نیز توصیه می کند که این متهم را می توان از شواهدی مبنی بر خرید بنزین اخراج کرد.

6

مشتریان همیشه برای گاز می پردازند

صرف نظر از اینکه در صورت انتخاب سازمان EZPay یک سازمان اجاره خودرو یا خیر ، باید به عنوان مشتری هزینه گاز را بپردازید. در صورت عدم امکان پیش پرداخت گازسوز ، خودرو را به حالت خالی برگردانید ، هزینه هر مایل یا هر گالن شارژ بعداً در صورتحساب شما پیدا می شود. یا در این صورت مجدداً می توانید انتخاب کنید که از چارچوب EZPay خود لذت ببرید یا خودتان از مخزن خود دور شوید. با این حال شما آن را انتخاب می کنید ، شما به عنوان مشتری هزینه یک مخزن کامل گاز برای یک وسیله نقلیه اجاره ای را پرداخت می کنید ، به جز مبلغی که هنگام استفاده از وسیله نقلیه صرف می کنید.

5

آنها هزینه های کنسولی را ندارند

این یک مزیت مثبت برای اجاره اصول غیر معمول اتومبیل است. بر خلاف حامل ها و اقامتگاه ها ، سازمان های وسایل نقلیه اجاره هزینه های لغو را پرداخت نمی کنند. این باعث می شود جستجو در هزینه های طولانی طولانی تر از زمان ساده تر شود تا اطمینان حاصل شود که بهترین ترتیب را کسب می کنید. شما می توانید پنج مسافر اجاره منحصر به فرد را برای گشت و گذار خود تنظیم کنید زیرا می بینید که هزینه ها کاهش یافته و قیمت قبلی را بدون هیچ گونه نتیجه ای رها می کنند. به یاد داشته باشید ، هزینه ای برای کارت شما به عنوان نگهدارنده در نظر گرفته می شود ، اما پس از کاهش اجاره ، این هزینه کاهش می یابد.

4

آنها می توانند اندازه های خودرو را دوباره کشف کنند

این یک ویژگی است که توسط سازمان ها به عنوان مثال ، آلامو به پایان رسیده است. مدتی پیش وقتی آنها توسط Enterprise به دست آوردند ، Alamo تغییر نام داد

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۳۵ ب.ظ
  • kishtour kish

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی