تور کیش و اطلاعات و اخبار جزیره زیبای کیش

کیش تور

نوین رنت اجاره ماشین در کیش

دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۵۰ ق.ظ

محدودیت های حداقل / حداکثر سن

در بسیاری از مناطق ، سن پیمانکاری پایه 21 سال است. هزینه های اضافی می تواند برای برخی از سازمان های ثبت نام وسایل نقلیه و در کشورهای خاص برای رانندگانی که زیر 25 سال یا بیشتر از 65 سال دارند ، اعمال شود: در صورتی که سن راننده مناسب با تقاضای رزرو ارائه شده باشد ، ما درباره هرگونه اتهام احتمالی اطلاع خواهیم داد. پیش نیاز سن کم در وسایل نقلیه بزرگتر نیز ممکن است در مناطق خاصی بالاتر باشد. ایده آل خواهد بود اگر در صورت خاموش با مرکز تماس با ما تماس بگیرید که هرگونه سؤال یا نگرانی در مورد این مسئله دارید.

رانندگان اضافی

هزینه ممکن است برای رانندگان اضافی ، قابل پرداخت در پیشخوان لیست وسایل نقلیه (به جز در صورت تعیین در کوپن Rentalcars.com / eVoucher) اعمال شود. اگر در نظر ندارید با مرکز تماس با ما تماس بگیرید.

هر روز محاسبات نرخ / دوره های استخدام / مدت زمان الزامات استخدام / کاهش قیمت اواخر

هزینه قرارداد وسیله نقلیه شما هنگام رزرو تأیید می شود و بر اساس واحدهای 24 ساعته تعیین می شود. در صورتی که بخواهید به دلیل گرفتن وسیله نقلیه ، زمان انعقاد وسایل نقلیه را طولانی تر کنید ، یا در مواقعی که وسیله نقلیه را دیرتر از آنچه که در کوپن / eVoucher شما بیان شده است خاموش کنید ، توافق برای چنین انبساطی بطور مداوم با شما خواهد بود. سازمان استخدام وسایل نقلیه به طور مشروع و هر روز هزینه اضافی توسط سازمان ثبت نام وسیله نقلیه با نرخ روزانه در نزدیکی هزینه می شود که ممکن است بالاتر از نرخ هایی باشد که در ساعت رزرو با ما مشخص شده است. سازمان استخدام وسیله نقلیه نیز به همین ترتیب می تواند مجازات اضافی را برای دیررس از کار اخراج کند ، ظرافت های هر اقساط اضافی در توافق شما با سازمان ثبت نام وسایل نقلیه خواهد بود.

وانتهای دیررس / خاموش شدن اولیه

شروع اجاره شما و انجام می شود همانطور که با تاریخ های دریافت و رها کردن و زمان های مشخص شده در کوپن / eVoucher نشان داده شده است. تکان دهنده است ، اگر یک وسیله نقلیه دیر از کار بیفتد یا قبل از برنامه کنار گذاشته شود ، نمی توانیم به زمان استفاده نشده تخفیف دهیم. در صورت خاموش بودن خودرو نمی توانید وسیله نقلیه را در زمان و تاریخ معین بدست آورید ، این مهم است که شما به همان سرعت با ما در تماس باشید. در صورت عدم اطمینان ، اطمینان حاصل نخواهد شد که وسیله نقلیه در هر صورت در دسترس خواهد بود - و شما برای تخفیف واجد شرایط نخواهید بود.

اجاره ماشین کیش

اجاره یک طرفه باید زودتر تأیید شود و ممکن است به هزینه های یک جهت وابسته باشد ، که به سازمان قرارداد وسیله نقلیه قابل پرداخت است. ما بعد از گرفتن درخواست رزرو از شما ، در مورد هزینه های حیرت انگیز به شما آموزش خواهیم داد و از سازمان ثبت نام وسایل نقلیه با توجه به اجاره یک جهت تأیید می کنیم.

صندلی بچه ها و درخواست های ویژه

صندلی های بچه ، قفسه های پشت بام (در برخی از وسایل نقلیه در دسترس نیست) و سایر موارد "اضافی" در بسیاری از مناطق به تقاضا در دسترس هستند ، با وجود این که نمی توان آنها را تضمین کرد. معمولاً مبلغی قابل پرداخت برای سازمان تهیه وسیله نقلیه است. در بسیاری از مناطق صندلی های بچه ها از نظر قانونی لازم هستند. اگر توجه به این مشکل زیاد نیست: ممکن است کمربندهای ایمنی در تمام اتومبیل ها داده نشوند. ایده آل خواهد بود اگر در مورد این موارد با مرکز تماس با ما تماس بگیرید. وکالت برای این کارها باید در ساعت رزرو انجام شود.

نقاله ها و مجموعه ها

برخی از سازمان های ثبت نام خودرو موافقت خود را برای انتقال وسیله نقلیه خود به آن را از یک آدرس از پیش تعیین شده جمع آوری می کنند. با فرض اینکه این مورد باشد ، ممکن است هزینه ای برای این اداره وجود داشته باشد که به سازمان قرارداد وسیله نقلیه قابل پرداخت است. ما از شما خواهش می کنیم که هنگام تأیید موارد دریافت / رها کردن ، در کنار ظرافتهای کامل موقعیت مکانی ، در تقاضای رزرو خود ، هزینه ای اعمال شود. اگر توجه زیادی به این مسئله نباشد: سازمانهای قرارداد وسیله نقلیه در بیشتر موارد از محل اسکان خصوصی استفاده نمی کنند.

مناطق رانندگی

محدودیت ها ممکن است هنگام انتقال وسیله نقلیه قرارداد به یک ملت / ایالت / جزیره جایگزین مرتبط باشد. از این رو باید مرکز تماس با ما درمورد رزرو اینکه آیا شما انتظار انجام این کار را دارید ، در مواقع مطلع شود. مستندات اضافی ممکن است لازم باشد و هزینه های محله ممکن است برای جابجایی به کشورهای خاص اعمال شود. محدودیت ها ممکن است به طور مثال در مناطق دور افتاده ، به عنوان مثال ، پشتوانه استرالیا نیز اعمال شود. اگر در مرکز تماس با ما خیلی مشکل نیست

خراش های خراش ، بدون نمایش و اصلاحات

به طور کلی ، استراتژی خراشیدن زیر آن برای رزرو شما اعمال خواهد شد. به هر حال شما باید شرایط و ضوابط سازمان ثبت نام وسیله نقلیه را در صورت عدم استفاده از رویکرد منع آمیز فزاینده بررسی کنید.

عبور از رزروهای کاملاً پیش پرداخت

به شرط خاموش کردن 48 ساعت یا بیشتر قبل از اجاره ، به دلیل شروع ، پول نقدی که پرداخت کرده اید تخفیف می یابد.

به شرط خاموش کردن قبل از دریافت چارچوب زمانی 48 ساعته ، پول نقدی که پرداخت کرده اید تخفیف می یابد و هزینه 3 روز اجاره کوتاه است:

به شرطی که وسیله نقلیه را زیر 3 روز رزرو کرده باشید ، هیچ هزینه اضافی وجود نخواهد داشت ، اما هیچ تخفیفی دریافت نمی کنید.

در صورت عدم توجه به حضور در زمان موقت...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۵۰ ق.ظ
  • kishtour kish

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی