تور کیش و اطلاعات و اخبار جزیره زیبای کیش

کیش تور

قوانین و شرایط اجاره خودرو

دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۴۶ ق.ظ

شرایط و ضوابط  اجاره ماشین تو کیش

 نام تبادل، که یک سازمان محدود ثبت نام شده در انگلستان و ولز است (شماره: 05179829) ، که آدرس ثبت نام آن در خیابان 100 نیو بریج ، لندن ، EC4V 6JA است. این شرایط و ضوابط ، همراه با اعلامیه امنیتی و توضیحات مربوط به درمان ، موافقت ما با شما را شامل می شود ، برای اداره هایی که در سازماندهی سهام قرارداد خودروها انجام می دهیم. برای فرار از عدم اطمینان ، "شما" به راننده اصلی ، کسی که برای اجاره یا به طور بالقوه شخصی که اقدام به رزرو کردن می کند ، پرداخت می کند. ایده آل خواهد بود اگر توجه داشته باشید ، با وجود این واقعیت که ممکن است شما را به بیش از یک فرد استناد کند ، ما با همه اجتماعات قرارداد بستیم ، با این وجود ممکن است ما این گزینه را داشته باشیم که با توجه به رزرو تأیید ، به راننده اصلی مراجعه کنیم. با هم ، اینها به "شرایط ما" اشاره شده است. این شرایط برای کلیه توافق نامه های مربوط به ترتیب امور اداری ما در مورد ممنوعیت هر اصطلاح و شرایط دیگر اعمال می شود. هیچ هدایتی توسط Rentalcars.com قابل قبول نیست که شامل تأیید برخی از اصطلاحات دیگر باشد. تصدیق ادارات و یا نشان از هرگونه تفاهم ، اثبات قاطع در تأیید شما از این شرایط تلقی خواهد شد. ما ممکن است هر لحظه شرایط را تغییر دهیم و از شما خواسته می شود که سایت را بررسی کنید تا پیشرفتی را در شرایطی که مربوط به شما هستند در نظر بگیرید. قرارداد شما با هر وسیله نقلیه به شرایط و شرایط خرید وسایل نقلیه که توسط سازمان ثبت نام وسایل نقلیه اجباری شده است و به مقایس laws قوانین ملت و همچنین ایالتی که اجاره در آن اتفاق می افتد بستگی دارد. محدودیت های یکتایی نیز ممکن است در قرارداد خودرو شما اعمال شود.

به شما یا وسیله نقلیه مستقیم یا مستقیم به ما وسیله نقلیه داده می شود. محدودیتی که در آن عمل می کنیم به ارتباط ما با سازمان قرارداد خودرو متکی است.

این شرایط در مورد هرگونه رزرو که با ما از طریق این سایت یا از طریق این سایت اعمال می کنید ، اعمال می شود ، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که از ماده آنها اطلاع دارید. هم شرایط ما و هم سازمانهای مربوط به قراردادهای وسایل نقلیه که با آنها کار می کنیم حاوی چند رد و محدودیت تعهد است.

راه اندازی شما برای این سایت در تحمل شرایط ما محدود کننده است. در صورتی که با هیچ قطعه ای از آنها به توافق نرسید ، نباید با رزرو خود ادامه دهید. با تأیید اینکه مایلید وسیله نقلیه را از طریق این سایت رزرو کنید ، نشان می دهد که شما ادعا کرده اید و آن را درک کرده اید و شرایط ما را تأیید کرده اید در صورت وجود هر بخشی که کاملاً آن را درک نکنید ، یا در صورت خاموش بودن سوالی که در مورد تهیه وسیله نقلیه یا کالای دیگری وجود دارد ، سؤال کنید ، اگر خیلی زیاد مشکل نباشد ، با ما تماس بگیرید.

تأیید رزرو خود و گرفتن اقساط

بیشتر اوقات ، ما با استفاده از آدرس ایمیلی که هنگام انجام رزرو به شما داده شده ، سرعت رزرو شما را تأیید خواهیم کرد. مدتی است که باید تأیید کنیم که سازمان قرارداد وسیله نقلیه تأیید کند که وسیله نقلیه در دسترس است. در صورت بروز این اتفاق ، بلافاصله برای شما فاش می کنیم و به طور خلاصه پول را در کارت اقساطی مانع خواهید کرد. وقتی آنها وسیله نقلیه شما را تأیید کردند ، ما به شما خواهیم گفت و از کارت شما پول دریافت می کنید.

تا زمانی که وسیله نقلیه شما تأیید نشود ، می توانید هر زمان که بخواهید اقساط را باطل کنید. به سادگی "رزرو نظارت" را در بالاترین نقطه از سایت ما قرار دهید ، آدرس الکترونیکی داده شده هنگام تهیه شماره رزرو و رزرو را وارد کنید ، در آن نقطه ضربه بزنید "Drop Booking". ما پول را از روی کارت شما باز می کنیم.

به ندرت ، یک سازمان ثبت نام خودرو نمی تواند تأیید کند که وسیله نقلیه در دسترس است. در صورت بروز این اتفاق ، ما به شما اطلاع می دهیم و وجه نقد را از روی کارت خود خارج می کنیم.

در زمانی که شما یک وسیله نقلیه یا کالای دیگری را در سایت خود رزرو می کنید ، ما به شما ایمیل می دهیم تا در 48 ساعت رزرو (یا با فرض قبلی ، به هر نرخی 24 ساعت قبل از زمان دریافت) ، دسترسی آن را تأیید کنید. در این مرحله ما یک تأیید رزرو برای شما ارسال خواهیم کرد.

تا زمانی که ما رزرو شما را تأیید نکرده باشیم و اقساط را بگیریم توافق نخواهید داشت. ما تمام مکاتبات را به مکانی که هنگام تهیه رزرو داده شده ارسال خواهیم کرد. برای جلوگیری از عدم اطمینان ، هیچ چیز در این شرایط هیچ شخصی را در مقابل مزایا یا حقوق مطابق با قراردادهای (حقوق اشخاص ثالث) مطابق با قانون 1999 واجد شرایط نخواهد کرد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۴۶ ق.ظ
  • kishtour kish

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی