تور کیش و اطلاعات و اخبار جزیره زیبای کیش

کیش تور

اجاره ماشین در کیش برای کیشوندان

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۰۱ ب.ظ

2. برای مجوزهای انگلستان: ظرافت های راننده از همه تأییدها / امتیازات = از زمان هشتم ژوئن 2015 ، در ساختار ، یک کد بررسی DVLA (که جایگزین شریک کاغذی است که در هشتم ژوئن 2015 فسخ شد).

3. تکنیک قانونی برای اقساط به خاطر راننده اساسی. به استراتژی های تأیید شده اقساط داده های اجاره مراجعه کنید.

4. ساکنان کیش: دو اثبات آدرس زیر 3 ماه / ساکنان غیر کیش: گذرنامه معتبر یا کارت شناسایی ملی

5- بنابراین ، من هرگز دیگر نیازی به نمایش دو قطعه مجوز رانندگی انگلیس در منطقه کار Sixt ندارم؟

اجاره ماشین کیش ، شریک مقاله به مجوز رانندگی کارت عکس هرگز دیگر قانونی نخواهد بود ، بنابراین نباید نمایش داده شود (به جز این که قبل از سال 1998 مجوز کاغذی به سبک قدیمی داده اید).

مجوز مربوط به بخش کاغذ نشان دهنده تمرکز / پشتیبانی یک راننده است. این کد با "DVLA Check Code" ضمیمه شده است. این کد به شما امکان می دهد ظریف های راننده خود یا هر نوع پشتیبانی را بررسی کنید.

با این حال شما باید این کار را با "جایگزین کردن قسمت پیشخوان" DVLA Code Code ارائه دهید. برای ساختن چنین کد ، باید از سایت DVLA بازدید کرده و اطلاعات خود را -

شماره اجازه رانندگی

شماره بیمه ملی (NI)

کدپستی خانه

'DVLA Code' تا زمان اعلام 21 روز دیگر (در ابتدا برای 72 ساعت) ایجاد و قابل توجه خواهد بود. این کد فقط یک بار قبل از تاریخ انقضا قابل بازپرداخت / مشاهده است. حداکثر 5 کد را می توان در یک بازه زمانی 24 ساعته (مربوط به اجاره های مختلف) تولید کرد. معرفی این کد به شخصه از کارمندان Sixt به آنها اجازه می دهد مدارک راهنمایی و رانندگی شما و هرگونه پشتیبانی را بررسی کنند.

از طرف دیگر ممکن است شما فقط با شماره NI خود شرکت کنید و ما / هر یک از شعب شرکت ما می توانیم این هزینه را برای شما دریافت کنیم. اگر مشکل زیادی نیست این نکته را فقط برای دارندگان گواهینامه های رانندگی در انگلستان در نظر بگیرید. در صورتی که نتوانیم این داده ها را به صورت آنلاین بدست آوریم ، ممکن است گزینه ای را برای بررسی نکات ظریف شما از طریق تلفن داشته باشیم.

6. آیا می توانم خودرو را خارج از زمان موجود بازیابی کنم؟

برخی از مکانهای کاری ارائه خدمات خارج از ساعت را دریافت می کنند. ایده آل خواهد بود اگر اطلاعات موجود در هر صفحه شعبه خاص را برای توضیح بررسی کنید. شما ممکن است ترکیبی از شعب انگلستان در اینجا را کشف کنید.

7. سناریویی را تصور کنید که وسیله نقلیه اجاره من را دیر برگردانم.

به شرط خاموش کردن وسیله نقلیه خود دیرتر از زمان بیان شده در قرارداد مستاجر ، ممکن است هزینه های اضافی رخ دهد.

9- شرایط و ضوابط تهیه خودرو چیست؟

برای دیدن کامل شرایط و ضوابط ما ، اگر به صفحه T&C ما مراجعه کنید ، یا برای داده های اجاره عمومی ، لطفاً به صفحه اطلاعات اجاره ما مراجعه کنید.

بازگشت به بالا

10. آیا در هنگام اجاره به خارج از کشور به رانندگان جهانی مجوز احتیاج دارم؟

مجوز انگلیس معمولاً برای اجاره در داخل اتحادیه اروپا بدون مجوز بین المللی اذعان می شود. اگر در نظر ندارید با استفاده از صفحه داده اجاره ما ، شرایط جداگانه اجاره را برای خریدار برای ظرافت های کامل ببینید.

11- آیا سیگار کشیدن در وسیله نقلیه مجاز است؟

شصت با تنظیم کاملاً غیر سیگاری در کل وسایل نقلیه ما کار می کند. اگر یک وسیله نقلیه برگشتی برای بیرون کشیدن هرگونه اثبات سیگار کشیدن ، نیاز به درمان استثنایی داشته باشد ، ما از یک هزینه تمیزکننده منحصر به فرد برای اجاره حمایت خواهیم کرد

12- آیا با حمایت خودم می توانم از آنها اطمینان حاصل کنم؟

خیر - محافظت از وسایل نقلیه شخصی در داخل بریتانیا اتومبیل های اجاره ای را پوشش نمی دهد.

13. چه کسی مسئول جلوگیری از جریمه ها / تخلفات راهنمایی و رانندگی است؟

استخدام کننده وسیله نقلیه منحصراً مسئولیت هرگونه جریمه تخلف از راهنمایی و رانندگی و هزینه های مربوط به سازمان به دست آمده در دوره اجاره آنها است.

14. آیا شخص دیگری غیر از من می تواند وسیله نقلیه را هدایت کند؟

در واقع ، آنها هنوز می توانند شما را پیش از موعد شصت راهنمایی کرده و به راننده اضافی بپردازید. راننده بعدی نیز باید قبل از تبدیل شدن به راننده نامدار در اجاره ، مجوز کامل رانندگی خود را برای تحقیقات به دست آورد.

15. هزینه های پایان هفته شما از چه زمان شروع و به پایان می رسد؟

هزینه های پایان هفته ما برای اتوبوس و مینی بوس از ساعت 12:00 روز جمعه تا ساعت 09: 00 ساعت دوشنبه آینده آغاز می شود. در وسایل نقلیه تجاری پایان هفته هزینه ها از زمانی شروع می شود که منطقه دریافت شما در روز جمعه تا ساعت 09:00 ساعت دوشنبه آینده باز می شود.

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۰۱ ب.ظ
  • kishtour kish

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی