تور کیش و اطلاعات و اخبار جزیره زیبای کیش

کیش تور

اطلاعات در مورد اجاره ماشین در کیش

دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۴۷ ق.ظ

دقت اطلاعات

علیرغم اینکه سعی می کنیم دقت و صحت اطلاعات در این سایت را تضمین کنیم ، نه ما و نه شرکت های تابعه ، ارائه دهندگان یا اپراتورهای ما نمی توانیم از نظر شما در مورد صحت چنین داده هایی توجه داشته باشیم. منحصرا وظیفه شماست که دقت ، اوج و دستیابی به کلیه داده های داده شده در این سایت را ارزیابی کنید.

کوپن . هنگام تهیه وسیله نقلیه قراردادی شما باید به سازمان استخدام وسیله نقلیه معرفی شود. اگر یک کوپن / eVoucher معرفی نشود ، نمی توانیم مسئولیت اجاره نامه را رد کنیم.

ما نمی توانیم مسئولیت اتهاماتی را که به دلیل اسنادی که در پیشخوان تهیه شده برای وسیله نقلیه در نظر گرفته شده و تأیید شده اند ، بدانیم.

ما برای هر کسی که تحت تأثیر مشروبات الکلی / مواد مخدر باشد ، مسئولیت پذیر نخواهد بود ، و باعث صدمه های عمدی ، رانندگی در زمین های خشن و یا رانندگی بدون توجه و ملاحظه می شود. شما نسبت به چنین مواردی تعهد کامل را تصدیق خواهید کرد. این خرابکاری کامل نیست.

چه چیزی اجاره ماشین کیش در هزینه گنجانیده شده و ممنوع است؟

اگر خیلی مشکل نیست شرایط و ضوابط خاصی را که با لیست اتومبیل خود مشخص می کنید بخوانید ، که در طی مراحل رزرو مشاهده خواهید کرد.

سوخت و سپرده در پیشخوان کرایه اتومبیل

برای بیشتر سازمان های مربوط به قراردادهای وسایل نقلیه ، نیاز به یک فروشگاه در ابتدای اجاره برای فراوانی تعهدات ، هرگونه اتهامی که در حین اجاره و در حال حاضر و دوباره سوخت وجود دارد را پوشش می دهد. بنابراین برای ایجاد فروشگاه شما در بیشتر مواقع ملزم به داشتن یک Mastercard قانونی با دارایی های قابل دسترسی در آن هستید. کارت باید به نام اصلی راننده باشد. اگر توجه زیادی به این مسئله نباشد ، همه سازمانهای مربوط به قراردادهای وسایل نقلیه انواع کارتهای مشابه را تصدیق نمی کنند و شما باید هنگام "رزرو" بخش "اطلاعات قابل توجه" را چک کنید یا به طور بالقوه موافقت وسیله نقلیه خود را برای تأیید انواع کارت ها تأیید می کنید. در صورت رد هرگونه سوالی ، لطفاً با ما در تماس باشید. با توجه به اینکه وسیله نقلیه و وسایل اضافی به حالت اجاره ای بازگردانده می شوند و مطابق با استراتژی سوخت ، این فروشگاه به دلیل رها کردن وسیله نقلیه از تخفیف برخوردار می شود (اگر خیلی مشکلی نباشد توجه داشته باشید که ممکن است تا 30 سال طول بکشد). روزها برای اینکه یکبار دیگر پول کارت شارژ خود را نشان دهد).

برخی از سازمان های قرارداد خودرو از شما انتظار دارند که وسیله نقلیه مشابه با سوخت مشابه خود را در مخزن بازیابی کنید. برخی دیگر استراتژی سوخت را در آنجا کار می کنند که شما باید مخزن اولیه سوخت را بخرید و ممکن است وسیله نقلیه را از اعتبار ساقط کنید - در این صورت ممکن است برای سوخت استفاده نشده تخفیفی وجود داشته باشد.

در مواردی که سازمان تهیه کننده خودرو از سوخت متضرر می شود ، ممکن است هزینه ای بالاتر از آن باشد که در یک ایستگاه نفتی محله باشد.

سرویس خارج از ساعت

در بیشتر مناطق ترمینال هوایی ، پروازها انجام می شوند و اتومبیل ها در خارج از ساعت کاری معمولی ارائه می شوند. به هر صورت ممکن است هزینه فوق العاده ای برای این اداره وجود داشته باشد که مستقیماً در سازمان کارفرمایان وسیله نقلیه قابل پرداخت خواهد بود. ما از شما خواهش می کنیم که هنگام تأیید زمان دریافت درخواست تقاضای رزرو ، هزینه ای اعمال شود. اگر به تعویق افتادن پرواز باعث سقوط وسیله نقلیه در ساعات کاری معمولی سازمان قرارداد وسیله نقلیه شود ، سازمان تهیه وسیله نقلیه ممکن است موافقت خود را با یک اداره خارج از ساعت انجام دهد - در این صورت آنها با توجه به هر هزینه ای شما را به شما اطلاع می دهند. ما می توانیم در جایی که هیچ اداره خارج از ساعت در دسترس نباشد ، وظیفه دیگری را تأیید کنیم - و به این ترتیب مقرر شده است که شما از مسافرت رایگان استفاده کنید. پیشخوان های ثبت نام خودروهای ترمینال غیر هوایی ممکن است به صورت خارج از ساعتی نیز تجویز کنند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۴۷ ق.ظ
  • kishtour kish

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی