تور کیش و اطلاعات و اخبار جزیره زیبای کیش

کیش تور

اجاره ماشین ارزان در کیش

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۰۵ ب.ظ

17. آیا می توانم وسیله نقلیه را از مرز ملی یا خارج از کشور سوار کنم؟

اجازه می دهد تا وسایل نقلیه خاصی با هزینه اضافی وارد اروپا شوند.

توجه: فقط وسایل نقلیه مسافرتی و طبقه بندی در اندازه کامل (F ***) با حداقل 7 صندلی می توانند به خارج از کشور سفر کنند.

قبل از استفاده از وسیله نقلیه در خارج از کشور / خارج از شهر باید موافقت کنید که وسیله نقلیه را از انگلیس خارج کنید و وسیله نقلیه باید به انگلستان بازگردد. کنوانسیون های اضافی و هزینه های اضافی اعمال می شوند ، زیرا شما باید از حمایت و حفاظت اضافی استفاده کنید. هزینه استفاده از راه دور نیز به همین ترتیب اعمال می شود. این می تواند بدون ایجاد کشش شما را تکمیل کند - به سادگی با شعبی که در انگلستان اجاره می دهید ، در هر رویدادی چند هفته قبل از تاریخ وانت ، تماس بگیرید و آنها برنامه های بازی را انجام می دهند.

وسایل نقلیه همراه می توانند فقط به کشورهای منطقه 1 بروند: مرسدس بنز ، BMW ، Audi ، Volvo ، Jaguar ، Land Rover Range Rover ، MINI

منطقه 3: کلیه کشورهایی که در منطقه 1 یا 2 قرار ندارند می توانند در هر منطقه در منطقه 3 مجاز به دسترسی نباشند.

ایده آل خواهد بود اگر شرایط جداگانه اجاره برای ظرافت های کامل و سایر شرایط ملت را از طریق صفحه اطلاعات اجاره ما مشاهده کنید.

در صورت وقوع تخلف در برابر محدودیت های مرزی و سرزمینی ، تمام حمایت ها مشروعیت خود را از دست می دهند. اجاره های مرزی با COMN ، CNMN ، خودروهای ویژه و وسایل نقلیه تجاری (گروه های A ، B ، V ، S ، W ، J ، L ، O ، P) مجاز نیست. با داشتن کلیه وسایل نقلیه مرسدس بنز ، آئودی ، BMW و میتسوبیشی و کامیون هایی که بیش از 7.5 تن وزن خالص دارند ، ورود به کشورهای همراه مجاز نیست: کرواسی ، جمهوری چک ، استونی ، مجارستان ، لتونی ، لیتوانی ، لهستان ، اسلواکی ، اسلوونی .

لطفاً بیمه ها و شرایط مربوط به داده های نازک ریز را رعایت کنید.

وسایل نقلیه تجاری (گروه های A ، B ، S و V ، W) و مینی بوس (9 صندلی یا بیشتر) مجاز به سفر به خارج از کشور نیستند. ایده آل می باشد اگر می توانید بیمه ها و شرایط را برای داده های قطعی ببینید. در صورتی که اجاره شما برای هدفی خارج از انگلستان باشد ، در صورتی که برای داده های مهم به سؤالات متداول درباره آن کشور خاص اشاره نکند ، مشکل زیادی نیست.

. آیا می توانم بدون در نظر گرفتن اینکه آیا فردی نیستم که آن را سوار و رانندگی کنم ، یک وسیله نقلیه رزرو کنم و هزینه آن را بپردازم؟

قرار ملاقات خرده فروشی - این فراتر از حوزه تخیل است ، همه دارندگان Mastercard باید به طور مداوم با کارت شارژ در شعبه در دسترس باشند.

استفاده تجاری - این اداره در اکثر مناطق انگلستان در کنار یک اداره حمل و نقل و ترکیب قابل دسترسی است. برای اطلاعات تکمیلی ، اگر به ذهن متبادر نیستید ، به صفحه متعهد ما مراجعه کنید.

19- آیا می توانم وسیله نقلیه را خالی از سوخت بگذارم؟

در واقع ، با این حال هزینه سوخت گیری با قیمتی بالاتر از هزینه سیفون معمولی به شما پرداخت می شود. در صورت عدم اطمینان شما امکان سوخت گیری را دارید و یا از نزدیکترین پمپ بنزین مطمئن نیستید ما یک انتخاب سوخت پیش پرداخت شده را پیشنهاد می کنیم که به احتمال زیاد شما را از آن سود می برد. با انتخاب گزینه جایگزین سوخت پیش پرداخت ، هزینه ای را برای هزینه کامل مخزن سوخت به مقدار بسیار نزدیک به مقدار معمولی سیفون به هزینه اجاره شما اضافه می کنیم ، سپس وسیله نقلیه می تواند با بیت اضافی باطل شود. بخاطر داشته باشید که هزینه اضافی برای سوخت رسانی ایجاد نمی کنید.

20- قوانین خیابان؟

این وظیفه اجیر است که از قوانین رانندگی در کشوری که در آن رانندگی می کنند آگاهی داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد رانندگی در انگلستان و خارج از کشور ، اگر به بخش نکات راهنمایی رانندگی و سایت مراجعه کنید ، ایده آل خواهد بود.

 

21. چه اتفاقی باید بیفتم که کلیدهای اجاره اتومبیل در کیش خود را گم کنم؟

این را سریعاً به گروه خدمات مشتری ما در شماره گزارش دهید

بازگشت به بالا

22- در صورت خرابی یا سوء رفتار ، چه کار می کنم؟

اطلاعات تماس قابل توجهی را با استفاده از شیرهای کلیدی ما ، برچسب ها در وسایل نقلیه ، دقیقاً مانند قراردادهای مستاجر ما ، به شما می دهد. به همین ترتیب تا زمانی که شصت اجازه حمل و نقل وسیله نقلیه به خارج از کشور را داده باشد ، داده های تماس نیز در تفکیک اروپا قرار می گیرند. در صورت ارائه وسیله نقلیه توسط یکی از شرکای ما ، اطلاعات تماس با ما برای خرابی در وسیله نقلیه قابل دسترسی خواهد بود.

 

23- چگونه می توانم مدت اجاره خود را گسترش دهم؟

در صورت عدم امکان پرداخت کارت اعتباری یک ، می توانید با تماس با گروه خدمات مشتری با شماره +44 (0) 344 4 993399 تماس بگیرید. برای اجاره نامه های پرداخت شده توسط دبی کارت ، کلیه هزینه های بصورت رو در رو باید در شعبه شصت ذکر شود.

24- آیا شدیدترین سن سنی برای انقباض وسیله نقلیه وجود دارد؟

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۰۵ ب.ظ
  • kishtour kish

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی